CURS 2013 - 2014

dimarts, 8 d’octubre del 2013

Benvinguts sigueu!

Hola nois i noies de la comarca: Bon dia a tots i totes, tan als de l’Alt Berguedà i als del Baix Berguedà com als de Ponent i als de Llevant. No sé si em coneixeu? Sóc l’Hugot, i visc a la serra del Catllaràs, a l’Alt Berguedà. Hi heu estat mai? M’han dit que sou uns sagals i unes mosses mooolt espavilats i espavilades. Així que he pensat que em podríeu ajudar a fer un treball científic d’investigació sobre algun riu o riera que tingueu a prop del vostre poble. Tinc un gran problema i necessito la vostra ajuda. Escriviu-me. Si voleu col·laborar amb mi, us explicaré en què consisteix. També m’agradaria saber més coses de vosaltres: De quina escola sou i a quin poble viviu? Quin nom té la vostra classe i perquè li heu posat? Em podríeu enviar una foto de la classe, amb els vostres noms, per saber la cara que feu. Ah! I sobretot no us descuideu de dir-me si em voleu ajudar o no!!! Fins aviat, Hugot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada