CURS 2013 - 2014

dimecres, 4 de desembre del 2013

Ja s'acosta el dia de fer cagar el tió, però abans...



Hola a tothom!!!

Fa dies que no teníeu notícies meves, eh? Ja us deveu haver pensat que he tocat el dos cap a algun lloc més càlid, però no us equivoqueu! He hagut d'anar a fer companyia al meu germà, que és tan sapastre que s'ha torçat el peu aixecant-se del llit. Mira que ja li dic jo, que no deixi l'orinal tan a la vora...

Bé doncs, anem per feina! Em sembla que deveu tenir per les vostres escoles la maqueta d'un riu, i que hi heu anat treballant. Si m'envieu alguna foto dels treballs que hi heu fet em fareu ben content! Espero que us hagi anat bé (i que no s'hagi inundat cap escola...) Això dels rius, ja se sap, a vegades resulta perillós.

Us deixo un missatge nou al bloc, a dalt a l'esquerra, com sempre. Veureu que aquest cop us ho he posat ben fàcil. Ànims i endavant amb la feina!

A reveure!

Hugot




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada